Poprzedni temat «» Następny temat
Moja Foka
Autor Wiadomość
adam 


Posiadane auto: Focus MK1 1,8 TDDi 1999r.
Imię: Adam
Wiek: 31
Dołączył: 04 Maj 2013
Posty: 228
Skąd: Morawica
Piwa: 12/9
Wysłany: 8 Lipiec 2013, 18:45   Moja Foka

Jako że kawałek już na forum jestem a się nie pochwaliłem nadszedł ten czas. Jestem szczęśliwym posiadaczem Forda Focusa 1,8 TDDi 90 KM z 1999r.





Narazie tyle fotek, jak zrobię więcej to dodam
_________________
Ford Focus 1999 r. 1,8 TDDi HB
Peugeot 308 2008 r. 1,6 HDi HB
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: 8 Lipiec 2013, 18:52   

Ostatni normalny diesel forda :D Szerokości i bezawaryjności :)
 
 
przemo
[Usunięty]

Wysłany: 8 Lipiec 2013, 18:55   

Jaszczur napisał/a:
Ostatni normalny diesel forda :D Szerokości i bezawaryjności :)

Oj,to praaawdaaaa... :P
 
 
Seba 
Szef


Posiadane auto: Mdo MK3
Imię: Sebastian
Wiek: 37
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 1697
Skąd: Katowice
Piwa: 41/179
Wysłany: 8 Lipiec 2013, 18:58   

Fajnie że taki fajny silniczek jak u mnie ;)

ale szkoda ze nie kombi i że nie bordowy :lol a tak to fajny

Ps. jakie masz spalanie ?
_________________



Mateklobez napisał:
Precyzuję: można pisać o wszystkim o czym się chce, abyśmy się nie obrażali wzajemnie.


Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
adam 


Posiadane auto: Focus MK1 1,8 TDDi 1999r.
Imię: Adam
Wiek: 31
Dołączył: 04 Maj 2013
Posty: 228
Skąd: Morawica
Piwa: 12/9
Wysłany: 8 Lipiec 2013, 19:12   

niestety było spore bo wychodziło ok 8,5-9 ale miasto i krótkie odcinki dość lub korki ale teraz EGR zaślepiłem który się czasem przyciął i mógł powodować wzrost
_________________
Ford Focus 1999 r. 1,8 TDDi HB
Peugeot 308 2008 r. 1,6 HDi HB
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Seba 
Szef


Posiadane auto: Mdo MK3
Imię: Sebastian
Wiek: 37
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 1697
Skąd: Katowice
Piwa: 41/179
Wysłany: 8 Lipiec 2013, 19:18   

a po zaslepieniu masz juz jakies dane na temat spalania ?
_________________



Mateklobez napisał:
Precyzuję: można pisać o wszystkim o czym się chce, abyśmy się nie obrażali wzajemnie.


Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
adam 


Posiadane auto: Focus MK1 1,8 TDDi 1999r.
Imię: Adam
Wiek: 31
Dołączył: 04 Maj 2013
Posty: 228
Skąd: Morawica
Piwa: 12/9
Wysłany: 8 Lipiec 2013, 19:28   

zaślepiłem w sobotę więc jeszcze nie. A Ty będziesz na zlocie miał interfejs żeby się podłączyć pod kompa?
_________________
Ford Focus 1999 r. 1,8 TDDi HB
Peugeot 308 2008 r. 1,6 HDi HB
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Seba 
Szef


Posiadane auto: Mdo MK3
Imię: Sebastian
Wiek: 37
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 1697
Skąd: Katowice
Piwa: 41/179
Wysłany: 8 Lipiec 2013, 19:44   

tak tylko lapka jakiegos trzeba zabrac ;)
_________________



Mateklobez napisał:
Precyzuję: można pisać o wszystkim o czym się chce, abyśmy się nie obrażali wzajemnie.


Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
cpt Tvister Scofild
[Usunięty]

Wysłany: 10 Lipiec 2013, 17:50   

Focus ;) :D ładny kolor jak i całe auto :P jak wstawiasz foty ? :P
 
 
adam 


Posiadane auto: Focus MK1 1,8 TDDi 1999r.
Imię: Adam
Wiek: 31
Dołączył: 04 Maj 2013
Posty: 228
Skąd: Morawica
Piwa: 12/9
Wysłany: 10 Lipiec 2013, 18:12   

Tvister, wrzucasz na http://up.programosy.pl/ a później wybierasz 3 link i wklejasz na forum
_________________
Ford Focus 1999 r. 1,8 TDDi HB
Peugeot 308 2008 r. 1,6 HDi HB
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
cpt Tvister Scofild
[Usunięty]

Wysłany: 10 Lipiec 2013, 19:45   

thx ;) co do Foki bardziej mi sie podoba panel wewnętrzny przy gałce zmiany biegów niż po liftingu ;) oo i mam nadzieje że kiedyś foczki spotkają sie na spocie jakimś :P

a propo jakie masz spalanie ? czy coś sie zmieniło ? czy są takie jak pisałes wyżej ?
 
 
adam 


Posiadane auto: Focus MK1 1,8 TDDi 1999r.
Imię: Adam
Wiek: 31
Dołączył: 04 Maj 2013
Posty: 228
Skąd: Morawica
Piwa: 12/9
Wysłany: 10 Lipiec 2013, 20:17   

Za mało czasu minęło od zaślepienia EGR więc nie mam jeszcze danych
_________________
Ford Focus 1999 r. 1,8 TDDi HB
Peugeot 308 2008 r. 1,6 HDi HB
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
cpt Tvister Scofild
[Usunięty]

Wysłany: 10 Lipiec 2013, 20:51   

ja nie narzekam na spalanie przy spokojnej jezdzie na Vervie 5.7 a jak wdepne to nie wiem pewnie z 6.5 weznie ale nie liczyłem :P tylko taki dzwięk tego silnika nie wiem jak u ciebie ale taki mało warkotny jest w dislu :P a i trąbik miałem zalany to teraz trąbi jak dziewica....kto wie może jeszcze nie straciła cnoty :P ogólnie fajne fajne :D
 
 
adam 


Posiadane auto: Focus MK1 1,8 TDDi 1999r.
Imię: Adam
Wiek: 31
Dołączył: 04 Maj 2013
Posty: 228
Skąd: Morawica
Piwa: 12/9
Wysłany: 15 Lipiec 2013, 12:41   

_________________
Ford Focus 1999 r. 1,8 TDDi HB
Peugeot 308 2008 r. 1,6 HDi HB
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
adam 


Posiadane auto: Focus MK1 1,8 TDDi 1999r.
Imię: Adam
Wiek: 31
Dołączył: 04 Maj 2013
Posty: 228
Skąd: Morawica
Piwa: 12/9
Wysłany: 9 Listopad 2013, 20:22   

Dawno nie pisałem nic o swoim aucie, a trochę w nim zmieniłem. Największa zmiana to hamulce z tyłu dzięki Robertowi



poza tym:
- dodałem podświetlenie schowka
- zrobiłem podświetlenie bagażnika na ledach
- dodałem oświetlenie tylnej części kabiny
_________________
Ford Focus 1999 r. 1,8 TDDi HB
Peugeot 308 2008 r. 1,6 HDi HB
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group.
motospamerzy.pl by narloch.eu.

UP
Strona wygenerowana w 0,18 sekundy. Zapytań do SQL: 13