Poprzedni temat «» Następny temat
Kręci ale nie odpala -> Biała Szczała 1.8TD
Autor Wiadomość
bartekp87 


Posiadane auto: Audi A6 C4
Imię: Bartłomiej
Wiek: 31
Dołączył: 16 Sie 2012
Posty: 206
Skąd: Koszalin
Piwa: 7/1
Wysłany: 26 Styczeń 2013, 20:48   Kręci ale nie odpala -> Biała Szczała 1.8TD

Witajcie,
ponownie problem,
otoz, 2 dni temu, okolo godziny 16 pojechalem odebrac dziewuche z pkp, wrociliśmy do domku około godziny 16:30, fura zaparkowana, zamknięta idziemy.
Okolo godziny 23, zadzwonil kumpel ze potrzebuje transport wyskoczylem, kręce kręce i kręce, nic... daje quickstart, zarzezi, ale dalej nic... wyładowałem całe aku i dupa...
Co to może byc ?
(Ropa jest w baku)
Filmik pogladowy poniżej.

http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Jaszczur 
1.8 tdci jest chujowe


Posiadane auto: Ford focus mk1
Imię: Marcin
Wiek: 40
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 1701
Skąd: SD
Otrzymał 105 piw(a)
Wysłany: 26 Styczeń 2013, 21:05   

To może być wszystko... Brak zasilania świec, zapowietrzenie, przymarznięte paliwo...
Teraz bez 100% naładowanego aku nawet do niego nie podchodź, pierwsze odpalenie po takim chechłaniu będzie trudne.
_________________
"Diesel jak każdy, musi puścić porządnego bąka żeby się cieszyć zdrowiem. "
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Jamszoł 
sq3bkp


Posiadane auto: Czarna Pantera
Imię: Jureczek
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 3805
Skąd: Najstarsze miasto w Polsce
Piwa: 82/64
Wysłany: 26 Styczeń 2013, 22:57   

Jak się zachowują kontrolki gdy się wyłączą świece żarowe ?
Powinny się rozświetlić mocniej
Innymi słowy - trzeba sprawdzić czy do świec dochodzi napięcie - jak pisał Jaszczur,
Zobacz co z ropskiem - spróbuj odpowietrzyć - bo jeśli masz zarąbany filter paliwa to pompa Ci się zapowietrzyła
A filter paliwa mógł się zapitolić od zamarzającej ropy a raczej zamarznietych elementów składowych ropy ( patrz - parafina)
W tym wypadku - wymiana filtra i odpowietrzenie układu paliwowego + dolanie zajzajeru do ropy :d
_________________




Boże - spraw , żeby mi sie chciało - tak jak mi się nie chce
START E-P 28:08:2012_16:30
http://www.polskajazda.pl/Profil/1679
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
yanek 
XR3i POWER


Posiadane auto: Escort MK VII Cabrio XR3i
Imię: Yanek
Wiek: 40
Dołączył: 08 Sty 2013
Posty: 193
Skąd: UĆ
Otrzymał 2 piw(a)
Wysłany: 26 Styczeń 2013, 23:44   

tak z filmiku to wychodzi ze słabo kreci rozrusznik :( i dla tego nie pali :(
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
kupiec 


Posiadane auto: escort x 2
Wiek: 44
Dołączył: 17 Sty 2013
Posty: 256
Skąd: silesia
Piwa: 6/4
Wysłany: 27 Styczeń 2013, 13:01   

odpal na samostart :D jezeli zapali a uklad bedzie zapowietrzony ( w co watpie ) to sie odpowietrzy sam :)
Jezeli rozrusznik slabo kreci to nie odpalisz diesla :( mozesz na sznurek odpalic jezeli chcesz ale i tak rozrusznik do naprawy lub popraw kable bo moze slab prad dochodzi albo masa kijowa

[ Dodano: 27 Styczeń 2013, 13:06 ]
Teraz filmik ogladalem :D wcale takiej tragedi nie ma :D moj podobnie kreci a odpala :D
Niech ktos podpompuje rope pompka na filtrze :)
Chyba ze pompa ci sie wysrala a to juz problem finansowy :(
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Jamszoł 
sq3bkp


Posiadane auto: Czarna Pantera
Imię: Jureczek
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 3805
Skąd: Najstarsze miasto w Polsce
Piwa: 82/64
Wysłany: 27 Styczeń 2013, 13:31   

Ja nadal podtrzymuję teorię o zapowietrzonym układzie z powodu zasrania filtra paliwa :d
Rozrusznik kręci ok
Szkoda, że nie widać kontrolek w trakcie kręcenia
_________________




Boże - spraw , żeby mi sie chciało - tak jak mi się nie chce
START E-P 28:08:2012_16:30
http://www.polskajazda.pl/Profil/1679
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
bartekp87 


Posiadane auto: Audi A6 C4
Imię: Bartłomiej
Wiek: 31
Dołączył: 16 Sie 2012
Posty: 206
Skąd: Koszalin
Piwa: 7/1
Wysłany: 27 Styczeń 2013, 19:52   

hmm.. no
ale kuźwa to dziwaczne przeca trochu,
o 16 jeździł i odpalał bez problemu,
a o 23 już tak nagle zapchane wszystko i nie chce odpalic ?
Fakt faktem, filtra paliwa nie ruszalem, nie wiem w jakiej jest kondycji
także idzie jako pierwszy do wymiany zatem ;)
Dzięki
Pozdrowionka :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Jamszoł 
sq3bkp


Posiadane auto: Czarna Pantera
Imię: Jureczek
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 3805
Skąd: Najstarsze miasto w Polsce
Piwa: 82/64
Wysłany: 27 Styczeń 2013, 20:01   

bartekp87, bo z filtrami tak jest , że pomału się zapycha i puki wóz jedzie to jeszcze jak cie mogę
A w pewnym momencie powie - to ja już dziękuję :d

To mogło się objawiać mniejszą mocą czy przyspieszeniem - ale , że mamy ślizgawkę na drogach - mogłeś tego nawet nie poczuć
_________________




Boże - spraw , żeby mi sie chciało - tak jak mi się nie chce
START E-P 28:08:2012_16:30
http://www.polskajazda.pl/Profil/1679
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Jaszczur 
1.8 tdci jest chujowe


Posiadane auto: Ford focus mk1
Imię: Marcin
Wiek: 40
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 1701
Skąd: SD
Otrzymał 105 piw(a)
Wysłany: 27 Styczeń 2013, 20:01   

Zrób mu prezent, i wyrzuć ten kulawy filtr z pompką, i wrzuć mu zwykły filtr puszkowy z instalacji bosch, do tego zamontuj mu ręczną gruszkę (pompkę paliwową), wszystko to zrób przy pomocy ślimakowych opasek zaciskowych + czarny wąż paliwowy 8mm, i zapomnij o problemach z zapowietrzaniem układu.

Tu masz jak wygląda filtr:
http://www.sklepy24.pl/sz...a+1+8d+fo+55558

Tu masz jak wygląda pompka:
http://www.permatech.com....-srednia-italia

Ja mam zamontowaną pompkę za filtrem paliwa, przed pompą, zgodnie z kierunkiem przepływu paliwa. Pompka zawiera w sobie zaworek zwrotny, więc przy okazji odejdzie Ci kolejny problem - powrót paliwa do baku przy dłuższym postoju.
_________________
"Diesel jak każdy, musi puścić porządnego bąka żeby się cieszyć zdrowiem. "
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Jamszoł 
sq3bkp


Posiadane auto: Czarna Pantera
Imię: Jureczek
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 3805
Skąd: Najstarsze miasto w Polsce
Piwa: 82/64
Wysłany: 27 Styczeń 2013, 20:03   

MOżna też zastosować filtr paliwa od Lublina 2 i gruszkę do pompowania od Lublina 3
Wychodzi tanio bo to do polskich wozów
Tak wyglada filtr
http://www.moto-trans.kos...IN-LDV.1064.JPG
wymienia się sam wkład - środkowa część
Te same są do samochodów STAR i są bardzo tanie
Gruszka - http://www.okazje.info.pl...a-gruszka-.html
_________________




Boże - spraw , żeby mi sie chciało - tak jak mi się nie chce
START E-P 28:08:2012_16:30
http://www.polskajazda.pl/Profil/1679
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
gregzw 

Posiadane auto: Focus TDDi i VW Vento
Imię: Grzegorz
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 106
Skąd: Tychowo
Otrzymał 5 piw(a)
Wysłany: 27 Styczeń 2013, 20:34   

Najsamwpierw niech wymieni filtr-to podstawa,a pompke zobaczy jak już filtr wymieni.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Jamszoł 
sq3bkp


Posiadane auto: Czarna Pantera
Imię: Jureczek
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 3805
Skąd: Najstarsze miasto w Polsce
Piwa: 82/64
Wysłany: 27 Styczeń 2013, 20:56   

dokładnie tak
Filtr teraz i jak zagada to ja bym dolał do zbiornika dodatku do paliwa
Teraz przez koło 10 dni będzie na plusie to powinno poprawić właściwości paliwa
_________________




Boże - spraw , żeby mi sie chciało - tak jak mi się nie chce
START E-P 28:08:2012_16:30
http://www.polskajazda.pl/Profil/1679
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Jaszczur 
1.8 tdci jest chujowe


Posiadane auto: Ford focus mk1
Imię: Marcin
Wiek: 40
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 1701
Skąd: SD
Otrzymał 105 piw(a)
Wysłany: 27 Styczeń 2013, 21:03   

Ale po co ma wymieniać filtr na to samo co miał, skoro może wymienić na boscha czy tego lublina raz i porządnie, i zapomnieć od razu o całym problemie?
_________________
"Diesel jak każdy, musi puścić porządnego bąka żeby się cieszyć zdrowiem. "
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
kupiec 


Posiadane auto: escort x 2
Wiek: 44
Dołączył: 17 Sty 2013
Posty: 256
Skąd: silesia
Piwa: 6/4
Wysłany: 27 Styczeń 2013, 21:04   

Najpierw to niech sprawdzi czy pompka jest twarda po paru wcisnieciach :P po co wymieniac cos co moze byc sprawne :P
Powymienia w cholere gratow a okaze sie ze to cos inego :P
Jak pompka jest twarda to uklad nie jest zapowietrzony tylko cos inego sie wysralo np jakis kabelek na pompie i juz nie odpali
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
bartekp87 


Posiadane auto: Audi A6 C4
Imię: Bartłomiej
Wiek: 31
Dołączył: 16 Sie 2012
Posty: 206
Skąd: Koszalin
Piwa: 7/1
Wysłany: 27 Styczeń 2013, 21:32   

Sprawdzałem tą pompkę, nie robi się twarda właśnie.. cały czas miękka, mimo 2-3 minut wciskania jej...
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group.
motospamerzy.pl by narloch.eu.

UP
Strona wygenerowana w 0,13 sekundy. Zapytań do SQL: 14