Poprzedni temat «» Następny temat
Filtr stożkowy
Autor Wiadomość
czarny 


Posiadane auto: Audi a4
Imię: Paweł
Wiek: 34
Dołączył: 22 Kwi 2012
Posty: 226
Skąd: Starachowice
Otrzymał 7 piw(a)
Wysłany: 21 Styczeń 2013, 21:22   

Mam dorobione przejscie takie jak tutaj w aukcji zaznaczone czarna strzalka.



tylko ze ja nie dalem tak krotkiego przejscia zaraz za laczeniem z przeplywka u mnie jest rura 10cm i w niej chyba zrobie miejsce na ten czujnik.

ps. mam mozliwosc podlaczenia pod kompa i moze faktycznie zrobie male pomiary/odczyty ale oczywiscie narazie zbieram wiedze wszystkie potrzebne rzeczy i czekam na cieple dni ;)
_________________

  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
kris
[Usunięty]

Wysłany: 22 Styczeń 2013, 08:25   

Jak już dasz stożek to nie zapomnij o takiej osłonie ;)

 
 
nonam 


Imię: Mateusz
Dołączył: 08 Sty 2013
Posty: 329
Skąd: Kalisz
Piwa: 5/2
Wysłany: 22 Styczeń 2013, 08:33   

kris, ta osłona jest gówno warta, stożek to trzeba dobrze odseparować od reszty komory, taki kawałek blaszki to o ile zmniejszy Ci temperaturę zasysanego powietrza? Kilka stopni?
_________________
Były:
☞ Fiat 126p x2
☞ Hyundai S-coupe 1.5
☞ Ford Escort RS2000
☞ Opel Omega B 2.0
☞ Ford Cougar 2.5

Jest:
☞ Fiat Punto 2FL 1.2
☞ Ford Escort kombi 1.6
☞ Renault Clio I 1.4
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
kris
[Usunięty]

Wysłany: 22 Styczeń 2013, 08:47   

Dobre i te kilka stopni,jednak dla mnie montowanie stożka pod macha bez całkowitej izolacji termicznej to nieporozumienie,w zime to tam czort,ale latem jak sie mache otworzy to dosłownie piekarnik,dlatego ja kupiłem stożek w obudowie z carbonu,a zimne powietrze jest zasysane zza zderzaka.
 
 
Jaszczur 
1.8 tdci jest chujowe


Posiadane auto: Ford focus mk1
Imię: Marcin
Wiek: 40
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 1694
Skąd: SD
Otrzymał 104 piw(a)
Wysłany: 22 Styczeń 2013, 08:55   

kris, Ty masz rury dolotowe z kwasa, prawda? Kwasiaki też absorbują ciepło :D
_________________
"Diesel jak każdy, musi puścić porządnego bąka żeby się cieszyć zdrowiem. "
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
kris
[Usunięty]

Wysłany: 22 Styczeń 2013, 09:02   

Może i absorbują,ale leci przez nie zimne powietrze,sprawa ma sie inaczej do stożka ,który ciągnie gorące powietrze przez gorące rury,u mnie powietrze jest wtłaczane w dolot przez dziure w dokładce,jest ciągły przepływ ,więc tak naprawde nie ma się kiedy ogrzać.
Tego kwasiaka jest w sumie może 14-15 cm. więc nie ma tragedii,niektórzy dają kwasiaka o długości 50-60 cm. więc taka rura się grzeje.






Tak jest u mnie







  
 
 
czarny 


Posiadane auto: Audi a4
Imię: Paweł
Wiek: 34
Dołączył: 22 Kwi 2012
Posty: 226
Skąd: Starachowice
Otrzymał 7 piw(a)
Wysłany: 22 Styczeń 2013, 12:08   

Panowie stożki firmy Piepercross sie do czegos nadaja ???
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
kris
[Usunięty]

Wysłany: 22 Styczeń 2013, 12:39   

*czarny*, podobno dobre,a tak mam zamontowany chwytak powietrza

 
 
Kubus88 

Posiadane auto: Honda Accord
Dołączył: 06 Gru 2011
Posty: 182
Skąd: okolice Radomia
Piwa: 1/1
Wysłany: 22 Styczeń 2013, 17:25   

W tym zdjęciu komory z zielonymi wstawkami za rurę robi chyba element z escorta mk3/4 rs turbo, a to raczej nie kwasówka. Przynajmniej tak wygląda...
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
kris
[Usunięty]

Wysłany: 22 Styczeń 2013, 18:23   

Kubus88 napisał/a:
a to raczej nie kwasówka. Przynajmniej tak wygląda...


a czy kwasówka czy nie to i tak sie będzie grzać,nawet ori plastikowa rura,możesz nawet ze szkła wstawić a i tak się będzie grzać,w całej tej modyfikacji chodzi o zwiększenie ilości dostarczanego powietrza,zimnego powietrza,a wiadomo ,im zimniejsze tym więcej tlenu.
 
 
czarny 


Posiadane auto: Audi a4
Imię: Paweł
Wiek: 34
Dołączył: 22 Kwi 2012
Posty: 226
Skąd: Starachowice
Otrzymał 7 piw(a)
Wysłany: 22 Styczeń 2013, 21:18   

TRoche zimno zeby bawic sie w zakladanie stozka ale korci mnie zeby zobaczyc czy bedzie jakis efekt, elementow mam juz coraz wiecej niech tylko sie cieplej zrobi ;)
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
nonam 


Imię: Mateusz
Dołączył: 08 Sty 2013
Posty: 329
Skąd: Kalisz
Piwa: 5/2
Wysłany: 22 Styczeń 2013, 21:36   

*czarny* napisał/a:
zeby zobaczyc czy bedzie jakis efekt


Będzie fajnie darł ryja i nic poza tym :P
_________________
Były:
☞ Fiat 126p x2
☞ Hyundai S-coupe 1.5
☞ Ford Escort RS2000
☞ Opel Omega B 2.0
☞ Ford Cougar 2.5

Jest:
☞ Fiat Punto 2FL 1.2
☞ Ford Escort kombi 1.6
☞ Renault Clio I 1.4
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Jaszczur 
1.8 tdci jest chujowe


Posiadane auto: Ford focus mk1
Imię: Marcin
Wiek: 40
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 1694
Skąd: SD
Otrzymał 104 piw(a)
Wysłany: 22 Styczeń 2013, 21:47   

Więcej da sportowa/cieńsza wkładka do ori puszki filtra, niż stożek...
_________________
"Diesel jak każdy, musi puścić porządnego bąka żeby się cieszyć zdrowiem. "
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
czarny 


Posiadane auto: Audi a4
Imię: Paweł
Wiek: 34
Dołączył: 22 Kwi 2012
Posty: 226
Skąd: Starachowice
Otrzymał 7 piw(a)
Wysłany: 23 Styczeń 2013, 09:22   

Jaszczur napisał/a:
Więcej da sportowa/cieńsza wkładka do ori puszki filtra, niż stożek...


No i tutaj wlasnie kolega wyprzedzil moje pytanie...
Mam w tych samych pieniadzach wkladke pipercrossa do ori puszki czy nie lepiej ja wlozyc i zostawic puszke ori ???
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Mateklobez 


Posiadane auto: Cytrynka
Imię: Mateusz
Wiek: 32
Dołączył: 25 Lis 2011
Posty: 4183
Skąd: Łobez / Rees
Piwa: 138/184
Wysłany: 23 Styczeń 2013, 16:01   

*czarny*, lepiej :)
_________________
*Escort Turnier Ghia 1.8 TD 1999
*E-klasa Avantgarde 2.2 D 1998
*Cordoba Vario GT 1.9 TDi AFN 1999
*Laguna GrandTour 3.0 V6 Initiale Paris 2001
>>C4 Picasso 2.0 16V 2007
>>Escort MK7 htb 1996
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group.
motospamerzy.pl by narloch.eu.

UP
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 13