Poprzedni temat «» Następny temat
Opel Zafira A OPC 2.0T / Seba
Autor Wiadomość
Seba 
Szef


Posiadane auto: Focus 1,8 TURBO :P
Imię: Sebastian
Wiek: 36
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 1647
Skąd: Katowice
Piwa: 35/196
Wysłany: 16 Październik 2017, 14:38   

pojeżdiłem trochę po mieście
postawiłem dziada pod domem i se tak pykał z 15 - 20 minut na wolnyc i kurwa nie kopci !
znaczy jakiś tam minimalny dymek puści ale wydaje mi się ze taki w normie

Sprawdzenie kompresji coś mi powiem co jest z silnikiem ?
_________________



Mateklobez napisał:
Precyzuję: można pisać o wszystkim o czym się chce, abyśmy się nie obrażali wzajemnie.


Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Jaszczur 
1.8 tdci


Posiadane auto: Ford focus mk1
Imię: Marcin
Wiek: 40
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 1637
Skąd: SD
Otrzymał 101 piw(a)
Wysłany: 16 Październik 2017, 14:51   

Powie. Ale razem z próbą olejową.
_________________
"Diesel jak każdy, musi puścić porządnego bąka żeby się cieszyć zdrowiem. "
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Seba 
Szef


Posiadane auto: Focus 1,8 TURBO :P
Imię: Sebastian
Wiek: 36
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 1647
Skąd: Katowice
Piwa: 35/196
Wysłany: 16 Październik 2017, 15:05   

co to próba olejowa ?
_________________



Mateklobez napisał:
Precyzuję: można pisać o wszystkim o czym się chce, abyśmy się nie obrażali wzajemnie.


Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Seba 
Szef


Posiadane auto: Focus 1,8 TURBO :P
Imię: Sebastian
Wiek: 36
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 1647
Skąd: Katowice
Piwa: 35/196
Wysłany: 16 Październik 2017, 15:07   

Jaszczur, Masz sprzęt żeby zrobić takie pomiary ?
już na google doczytałem o próbie olejowej
_________________



Mateklobez napisał:
Precyzuję: można pisać o wszystkim o czym się chce, abyśmy się nie obrażali wzajemnie.


Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Jaszczur 
1.8 tdci


Posiadane auto: Ford focus mk1
Imię: Marcin
Wiek: 40
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 1637
Skąd: SD
Otrzymał 101 piw(a)
Wysłany: 16 Październik 2017, 15:46   

Mam.
_________________
"Diesel jak każdy, musi puścić porządnego bąka żeby się cieszyć zdrowiem. "
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Hex 
ABLC4


Posiadane auto: ESCOS / FRS
Imię: Hex
Wiek: 36
Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 1600
Skąd: Gdańsk
Piwa: 110/64
Wysłany: 16 Październik 2017, 17:04   

A jak pochodzi na wolnych i ruszysz, to nie puści niebieskiego dymka? Może uszczelniacze zaworowe puszczają.
_________________
Ford gówno wort
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Seba 
Szef


Posiadane auto: Focus 1,8 TURBO :P
Imię: Sebastian
Wiek: 36
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 1647
Skąd: Katowice
Piwa: 35/196
Wysłany: 16 Październik 2017, 18:01   

no własnie nie :/

o uszcelniaczach tez mi koles z zafiryklubu pisał

mam juz powoli wszystko podogrywane :D
jutro sprawdzenie Turbo !
info od kolesia z Gliwickiej w katowicach :D dobry zimek bracika :D sprawdzenie gratis :D
Cytat:
Podstawa jak puszcza olej 500 zl
Jak juz są uszkodzenie mechaniczne to zależy co poszło może być 550 .600 różnie zawsze sprawdzamy przy kliencie ale przy całości uszkodzonej 700/ 800 zł mniej więcej bo nie pamiętam dokładnie plus około 100 zł gdyby trzeba było coś tam tigiem spawac ale jak mam taką turbine wyciągnięta to się staram odrazu mniej więcej te koszta oszacować . Ok 15 min żeby ją rozebrać i tak mniej więcej oszacować bo dokładnie wiem wszystko jak turbine mam już ustawiona i jak już przejdzie test po całkowity złożeniu

i info od Kolesia z zafiry klubu :

Cytat:
Uszczelniacze zaworów Elring 16 szt ze wszystkimi uszczelkami ( uszczelniacze wałków x2, uszczelka pokrywy zaworów i 10 oringów na śruby) to ok 100 zł za części. Do tego robote i tutaj zależy ile kto Ci weźmie.
Jedni nie robią bo mówią ze się nie da bez ściągania głowicy. Inni wybrzydzają.
Ja z częściami ogarniam to za 400 zł w jeden dzień :) Dodatkowo do kwoty może dojść pasek rozrzadu bo teoretycznie po jego demontażu należałoby go wymienić. Zależy ile ma przejechane. A taki pasek to koszt jakiś 86 zł z Conti.


teraz kwestia tego co jest zjebane
mam nadzieję ze nie bedzie tak źle jak sie wydawało na poczatku
tak mnie się przypomniało ze moze to jednak turbo ? bo przed tym jak pdjechałem z klimą do nabijania to dostał lekko w pizde ale tak ze 3000-4000rpm nie do odcinki
i potem na wolnych w serwisie kopcił

a wczesniej michał jak się przejechał i tez go pocisnął to było lekko czuć olejem :roll:
_________________



Mateklobez napisał:
Precyzuję: można pisać o wszystkim o czym się chce, abyśmy się nie obrażali wzajemnie.


Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Hex 
ABLC4


Posiadane auto: ESCOS / FRS
Imię: Hex
Wiek: 36
Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 1600
Skąd: Gdańsk
Piwa: 110/64
Wysłany: 16 Październik 2017, 18:11   

"dostał lekko w pizde ale tak ze 3000-4000rpm"

Emerycka jazda nie powinna mieć nic do tego :d
_________________
Ford gówno wort
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
DriF 
Bierz Samsunga


Imię: Roberto
Wiek: 39
Dołączył: 17 Maj 2012
Posty: 1243
Skąd: Czeladź
Piwa: 68/53
Wysłany: 16 Październik 2017, 18:18   

ja to powiem tak :P

Ktoś lubi robić sobie pod Górkę ;) = jest to Seba !!!! :!:

zgadaj się z Marcinem podjedź na ten Klimontów nie masz daleko kufa

Chłopak ogrnięty sprawdzi ci co i jak a tak wyjebiesz hajs i huja z tego będzie takie moje zdanie |
sprawdzi powie co boli i podejmiesz decyzję proste .
_________________
Pinki " Jagi " czyli Daewoo Nubira

na nic sprzętu kupa jak z wapera :dupa
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
iglasty 


Posiadane auto: Escort vr6
Imię: Tomaszek
Wiek: 35
Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 711
Skąd: zagranica
Piwa: 31/41
Wysłany: 16 Październik 2017, 18:57   

Spal go , spal go , spal go i ukamienuj to łopel.
_________________
https://www.facebook.com/fatpl?fref=ts
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
iglasty 


Posiadane auto: Escort vr6
Imię: Tomaszek
Wiek: 35
Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 711
Skąd: zagranica
Piwa: 31/41
Wysłany: 16 Październik 2017, 18:57   

Ale felgi mi oddaj.
_________________
https://www.facebook.com/fatpl?fref=ts
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
iglasty 


Posiadane auto: Escort vr6
Imię: Tomaszek
Wiek: 35
Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 711
Skąd: zagranica
Piwa: 31/41
Wysłany: 16 Październik 2017, 18:58   

Zeby nie było ,ze cały to zło.
_________________
https://www.facebook.com/fatpl?fref=ts
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Seba 
Szef


Posiadane auto: Focus 1,8 TURBO :P
Imię: Sebastian
Wiek: 36
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 1647
Skąd: Katowice
Piwa: 35/196
Wysłany: 16 Październik 2017, 19:44   

DriF, spko już jestem wstępnie z Jaszczurkiem umówiony
_________________



Mateklobez napisał:
Precyzuję: można pisać o wszystkim o czym się chce, abyśmy się nie obrażali wzajemnie.


 Autor postu otrzymał 1 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
DriF
Seba 
Szef


Posiadane auto: Focus 1,8 TURBO :P
Imię: Sebastian
Wiek: 36
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 1647
Skąd: Katowice
Piwa: 35/196
Wysłany: 17 Październik 2017, 17:11   

Koleś od turbo wstepnie nic nie stwierdzł :D on tylko bawi się turbinami i potzrbuje mieć ją wyjętą zeby stwierdzić czy jest hujowa :/
wysłał mnie do mechanika z kturym współpracuje
mam termin na czwartek rano
tam sprawdzą co sie tylko da !!
wiec w czwartek mniej wiecej bede wiedział na czym stoje :D

Ps. Tanio zafirę sprzedam :lol info na PW
_________________



Mateklobez napisał:
Precyzuję: można pisać o wszystkim o czym się chce, abyśmy się nie obrażali wzajemnie.


Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Mateklobez 


Posiadane auto: Cytrynka
Imię: Mateusz
Wiek: 31
Dołączył: 25 Lis 2011
Posty: 4096
Skąd: Łobez / Rees
Piwa: 134/180
Wysłany: 17 Październik 2017, 17:33   

Seba, mówi się "Sprzedam Opla" :d
_________________
*Escort Turnier Ghia 1.8 TD 1999
*E-klasa Avantgarde 2.2 D 1998
*Cordoba Vario GT 1.9 TDi AFN 1999
*Laguna GrandTour 3.0 V6 Initiale Paris 2001
>>C4 Picasso 2.0 16V 2007
>>Escort MK7 htb 1996
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group.
motospamerzy.pl by narloch.eu.

UP
Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 13