Posiadane auto: Ford focus mk1
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 27 Lis 2011 Posty: 1658 Skąd: SD
Otrzymał 102 piw(a)
Wysłany: 7 Lipiec 2013, 15:17
Tvister napisał/a:
Jaszczur bez IC było cieżko a sama podkręcona turbina niewiele dawała a i warsztaty w mojej okolicy nie za bardzo takie co duża wiedza....
IC nic by Ci tu nie dał. W 1.8TD 70KM problemem jest kolektor wydechowy, który ciśnienie dla turbo częściowo puszcza "bokiem" (są dwa kanały - boczny dla turbo i główny dla wydechu), co skutkuje tym, że turbo nie dostaje pełnego ciśnienia spalin, i nie jest w stanie się odpowiednio szybko zakręcić, Nawet jak skręcisz całkiem WG.
A warsztat to ostatnie miejsce gdzie z takimi rzeczami się jeździ.
_________________ "Diesel jak każdy, musi puścić porządnego bąka żeby się cieszyć zdrowiem. "
Przecież tu mowa o poważnych modyfikacjach... Jak zmiana zderzaka.
cpt Tvister Scofild [Usunięty]
Wysłany: 7 Lipiec 2013, 23:05
Jaszczur napisał/a:
Tvister napisał/a:
Jaszczur bez IC było cieżko a sama podkręcona turbina niewiele dawała a i warsztaty w mojej okolicy nie za bardzo takie co duża wiedza....
IC nic by Ci tu nie dał. W 1.8TD 70KM problemem jest kolektor wydechowy, który ciśnienie dla turbo częściowo puszcza "bokiem" (są dwa kanały - boczny dla turbo i główny dla wydechu), co skutkuje tym, że turbo nie dostaje pełnego ciśnienia spalin, i nie jest w stanie się odpowiednio szybko zakręcić, Nawet jak skręcisz całkiem WG.
A warsztat to ostatnie miejsce gdzie z takimi rzeczami się jeździ.
a to WG to co to dokładnie jest ? chodzi ci o podniesieniu tego czeggoś tam turbinie ?
Westgate, to zawor ktory ogranicza cisnienie turbo przez upuszczenie nadmiaru powietrza, podobnie dziala blow off. Dzieki niemu mozesz regulowac max cisnienie na turbinie i nie ukrecic wienika.
_________________ Były:
☞ Fiat 126p x2
☞ Hyundai S-coupe 1.5
☞ Ford Escort RS2000
☞ Opel Omega B 2.0
☞ Ford Cougar 2.5
Jest:
☞ Fiat Punto 2FL 1.2
☞ Ford Escort kombi 1.6
☞ Renault Clio I 1.4
cpt Tvister Scofild [Usunięty]
Wysłany: 7 Lipiec 2013, 23:54
dlatego też efekt podkrecenia turbiny był przecietnie odczuwalny.... z drugiej strony faktycznie po srodku auta chyba było jakieś rozwidlenie rur ale juz nie pamietam czy szło do silnika rozwidlenie? ale chyba tak w każdym razie jak próbowałem sztukować tłumik coś tam było
Mateklobez napisał:
Precyzuję: można pisać o wszystkim o czym się chce, abyśmy się nie obrażali wzajemnie.
cpt Tvister Scofild [Usunięty]
Wysłany: 8 Lipiec 2013, 02:14
spoko ja nie wiedziałem że tu nie wolno a ten a propos czy tylna klapa mk7 w hachbacku rózni sie czymś od mk5 ? oprócz tego ze wiadomo lapy są inne to wiem ale coś poza tym jeszcze ? nie wiem wymiary czy coś ?
Inne lampy, inny kształt na dole obok lamp, a na górze klapa z mk5 ma takie jakby 2 garbki które idą aż od dachu, czego klapa z mk7 nie ma. Wystarczy popatrzyć chociażby na 2 zdjęcia, wtedy nie będzie trzeba zadawać idiotycznych pytań, wysil się trochę, mama też Ci w domu dupe podciera?
_________________ Były:
☞ Fiat 126p x2
☞ Hyundai S-coupe 1.5
☞ Ford Escort RS2000
☞ Opel Omega B 2.0
☞ Ford Cougar 2.5
Jest:
☞ Fiat Punto 2FL 1.2
☞ Ford Escort kombi 1.6
☞ Renault Clio I 1.4
Jak by tak opuścił cenę o jakieś 15 tys to po włożeniu tam zeteca 2.0 nawet dałoby się tym jeździć. Zakładając, że w odróżnieniu od innych escortów ten jeszcze ma podłóżnice.
Tak z innej beczki... A w sumie dalej drążąc ten temat. Ciekawe jaki byłby koszt uturbienia takiego cvh. 150KM dałoby się z niego wycisnąć i jeszcze robiłby PSS jak cossa jednego z forumowych kolegów.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum